W 2004 roku przedsiębiorstwo wdrożyło system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001, który został potwierdzony odpowiednim certyfikatem. System zarządzania jakością jest przez Spółkę utrzymywany i dostosowywany do wymagań zmieniającej się normy ISO 9001 oraz wymagań klienta.
Najważniejsze założenia i cele systemu określa Polityka Jakości, jej
uzupełnieniem jest zestaw procedur i instrukcji stosowanych
w działalności firmy.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu prowadzi politykę jakości zorientowaną na ciągłe doskonalenie świadczonych usług i osiąganie pełniejszego zadowolenia klientów poprzez:
Główne cele Polityki Jakości:
realizowane przez:
Zarząd Spółki jest odpowiedzialny za realizację Polityki Jakości, deklaruje doskonalenie SZJ zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015 poprzez realizację celów dotyczących jakości oraz wspieranie załogi przedsiębiorstwa w realizowaniu przyjętych założeń.
Oświęcim, dnia 30.04.2018 r.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu
ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel. (+48) 33 843-28-14
tel. (+48) 33 843-28-77
tel. (+48) 33 843-09-05
tel. (+48) 33 843-17-15
kom. (+48) 697-771-703
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
Adres dla e-Doręczeń: AE:PL-50797-92764-EGETH-24