Wersja standardowa Wersja z powiększonym kontrastem Wersja tekstowa
Menu
Facebook
Wyszukiwanie

Po kliknięciu w link nastąpi przekierowanie na stronę biuletynu.

Chcesz mieć zdrowie i urodę -
pij kranową, czystą wodę

Kto z naturą w zgodzie żyje,
prosto z kranu wodę pije

Zmieńmy w Oświęcimiu modę,
pijmy z kranu czystą wodę

Chcesz mieć zdrowie i urodę -
pij kranową, czystą wodę

Dla dorosłych i dla dzieci
zdrowa woda z kranu leci

Woda z kranu, woda życia
polecana jest do picia

Dla zdrowia i urody
pij z kranu dużo wody

Kto z naturą w zgodzie żyje,
prosto z kranu wodę pije

Certyfikat TUV

W 2004 roku przedsiębiorstwo wdrożyło system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001, który został  potwierdzony odpowiednim certyfikatem. System zarządzania jakością jest przez Spółkę utrzymywany i dostosowywany do wymagań zmieniającej się normy ISO 9001 oraz wymagań klienta.

Najważniejsze założenia i cele systemu określa Polityka Jakości, jej uzupełnieniem jest zestaw procedur i instrukcji stosowanych w działalności firmy.

Polityka Jakości

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu prowadzi politykę jakości zorientowaną na ciągłe doskonalenie świadczonych usług i osiąganie pełniejszego zadowolenia klientów poprzez:

  1. zarządzanie jakością
  2. monitorowanie potrzeb i oczekiwań klientów
  3. integrację załogi wobec celów jakościowych

Główne cele Polityki Jakości:

  1. zadowolenie klientów z dostarczanych usług
  2. wzrost prestiżu, umocnienie pozycji firmy oraz potwierdzenie opinii o Spółce jako partnerze godnym zaufania
  3. racjonalizacja organizacji działań

realizowane przez:

  1. świadczenie usług zgodnych z obowiązującymi przepisami
  2. zachowanie ciągłości świadczonych usług poprzez sprawnie działający system organizacyjno-techniczny
  3. prowadzenie działalności proekologicznej w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego
  4. prowadzenie polityki efektywnego rozwoju firmy w oparciu o stosowanie nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych
  5. podnoszenie kwalifikacji pracowników i ich świadomości na temat wpływu ?jakości? na satysfakcję z pracy oraz zadowolenie klientów
  6. działalność i klarowną komunikację społeczną na terenie funkcjonowania Spółki

Zarząd Spółki jest odpowiedzialny za realizację Polityki Jakości, deklaruje doskonalenie SZJ zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001:2015 poprzez realizację celów dotyczących jakości oraz wspieranie załogi przedsiębiorstwa w realizowaniu przyjętych założeń.

Oświęcim, dnia 30.04.2018 r.

Pokaż wszystkie...

KONTAKT

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu

ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel. (+48) 33 843-28-14
tel. (+48) 33 843-28-77
tel. (+48) 33 843-09-05
tel. (+48) 33 843-17-15
kom. (+48) 697-771-703
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl

Adres dla e-Doręczeń: AE:PL-50797-92764-EGETH-24

NAPISZ DO NAS

Informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności