Uruchomienie IBOK ma na celu ułatwienie
i poszerzenie kontaktu z Klientem oraz udoskonalenie jego obsługi.
Korzystanie z wspomnianej aplikacji umożliwi Państwu łatwe i samodzielne
załatwienie spraw takich jak: sprawdzenie stanów wodomierzy, stanu
swoich płatności czy historii swoich rozliczeń. IBOK pozwoli na pobranie
udostępnionych dokumentów oraz sprawdzenie, do kiedy jest ważna cecha
legalizacyjna urządzenia pomiarowego.
Warunkiem uruchomienia iBOK
jest akceptacja regulaminu korzystania z Internetowego Biura Obsługi
Klienta oraz wypełnienie i dostarczenie do siedziby Spółki wniosku
o utworzenie konta - pocztą tradycyjną lub elektroniczną (skan),
osobiście lub za pomocą formularza online. W ciągu 14 dni od daty jego
złożenia użytkownik otrzymuje na adres e-mail indywidualny login oraz
hasło (jednorazowe), którym posługuje się przy logowaniu do systemu.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu
ul. Ostatni Etap 6, 32-603 Oświęcim
tel. (+48) 33 843-28-14
tel. (+48) 33 843-28-77
tel. (+48) 33 843-09-05
tel. (+48) 33 843-17-15
kom. (+48) 697-771-703
e-mail: pwik@pwik.oswiecim.pl
Adres dla e-Doręczeń: AE:PL-50797-92764-EGETH-24