• budynek F, parter,
  • czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00,
  • telefon wewnętrzny: 1112, fax: 13, rozliczenia: 15, umowy: 26.

Biuro Obsługi Klienta obsługuje klientów w następującym zakresie:

I. Umowy:

      1. zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków oraz zmiana warunków zawartych umów (wzory umów poniżej),

        Dokumenty wymagane przy zawieraniu (lub zmianie warunków) umowy:

        1. dla odbiorców fizycznych:
          • akt własności lub umowa najmu,
          • nr PESEL,
          • pozwolenie na budowę (jeśli umowa dotyczy budowy),
          • potwierdzone pełnomocnictwo (jeśli o zawarcie umowy występuje pełnomocnik)
        2. dla odbiorców prawnych:
          • akt własności lub umowa najmu,
          • nr NIP i nr REGON,
          • wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej bądź zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
      2. zmiany umów, aktualizacja danych zawartych w umowach,
      3. przyjmowanie wniosków w sprawie regulowania płatności przez ROR (wzór druku poniżej),
      4. udzielanie informacji o obowiązujących opłatach za dostarczoną wodę i odprowadzane ścieki oraz zasadach rozliczeń,

      5. udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wystawionych faktur za wodę i ścieki,
      6. przyjmowanie reklamacji z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków.

Informacje o numerach kont, miejscach i godzinach przyjmowania wpłat umiesz­czone są tutaj.

Biuro Obsługi Klienta, Kasa

II. Rozliczenia:

  1. informowanie o stanie rozliczeń i zadłużeniach (możliwa informacja telefoniczna po zweryfikowaniu danych klienta),
  2. udzielanie informacji o obowiązujących procedurach w zakresie windykacji i odcięć wody,
  3. przyjmowanie wniosków o zmianę terminu płatności, odroczenie płatności oraz o rozłożenie płatności na raty,
  4. podpisywanie porozumień w sprawie rozłożenia płatności  na raty,
  5. udzielanie informacji w sprawie stanu i przebiegu postępowania sądowego i komorniczego,
  6. przyjmowanie stron w sprawach dotyczących odcięć wody.

III. Informacje techniczne:

  1. Informowanie klientów o świadczonych usługach i obowiązujących procedurach w zakresie wydawanych uzgodnień dokumentacji i opinii oraz wymagań dotyczących podłączenia do sieci,
  2. przyjmowanie wniosków w sprawach uzgodnień dokumentacji i podłączeń do sieci,
  3. informowanie interesantów o wymaganych załącznikach do wniosków,
  4. wydawanie wymaganych druków.

Szczegółowa informacja o procedurach związanych z załatwianiem spraw technicznych i podłączeniach do sieci znajduje się w zakładce "Uzgodnienia dokumentacji".

IV. Inne usługi:

   Przyjmowanie zleceń na:

    • usługi transportowo-sprzętowe,
    • wykonywanie robót  budowlano-montażowych,
    • usługi laboratoryjne.

We wszystkich sprawach wymagających uzupełnienia informacji lub doprecyzowania wymagań Biuro kieruje klienta do odpowiedniego wydziału, działu lub komórki organizacyjnej.

Znajdź nas na FB

Początek strony